Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als windows niet meer afsluit na updates

Toen ik mijn laptop afsloot ging hij eerst updates installeren. Maar toen hij klaar was kreeg ik een zwart scherm maar hij sloot niet verder af. Toen heb ik hem handmatig uitgezet en weer opgestart. Maar toen kreeg ik een foutmelding dat windows niet normaal kon opstarten en dat ik een systeemherstel moest doen. Dit heb ik gedaan maar hij blijft dit doen. Heeft iemand advies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Probeer op te starten in de veilige modus en laat dan de pc terugzetten via systeemherstel naar een datum waarop het systeem wel goed werkte. Veilige modus komt meestal door op F8 te drukken tijdens het starten. Gewoon enige malen aan blijven tikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een mac kopen ;)
dan zijn alle problemen in 1 keer weg ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing