Wie kan mij zeggen welke bedrijven het beste en goedkoopste is voor digitaal computer, tv en telefoon?

er zijn er veel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb zelf XMS (glasvezel) en ben er zeer tevreden over : goede helpdesk en bijna geen storingen !! Dat geld ook XS4all maar zeker deze is niet de goedkoopste maar wat heb je aan goedkoop als de helft v/d tijd je storingen hebt en je klachten niet of niet goed afgehandeld worden..?!? Heb zelf vh. Orange/Ziggo gehad maar dat was 'n compleet tranendal en tijden geen signaal gehad ! Ben nu voor'n verbinding van 50mb,telefoon en digitale tv +pluspakket 60/70 euro p/mnd kwijt en dat is het waard ! In mijn dorp timmert nu KPN aan de weg maar pakket is niet erg uitgebreid maar wel duurder dan wat ik nu heb ! Succes ! groet Simon

Heb zelf XMS glasvezel 50mb,digitale tv en telefoon (vaste no's gratis) zeer tevreden en bijna nooit storing ! Slechte ervaring met Orange/Ziggo gehad : veel storingen en slechte verbinding en slechtbereikbare en dure helpdesk ! Dit alles is niet het geval bij XMS en ze hebben een goede helpdesk,heel veel digitale zenders en je krijgt analoog tv signaal erbij ! Ook XS4all is goed maar niet zo goedkoop maar wat ik wil is stabiele verbinding en niet steeds storingen ! KPN timmert in mijn dorp aan de weg om klanten binnen te halen maar deze zijn duur en weinig uitgebreid bij'n verbinding van nauwelijks 20mb Succes! Groet Simon

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100