Wie kan mij zeggen welke bedrijven het beste en goedkoopste is voor digitaal computer, tv en telefoon?

er zijn er veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Wij hebben Ziggo alles in 1 plus (telefonie, internet, tv).
Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.

Bovendien kun je met Alles-in-1 van Ziggo gratis bellen naar vaste nummers van andere Ziggo abonnees, en kun je goedkoop bellen naar overige nummers :-)

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg vergelijkinssites.

Hoeveel dataverkeer wil je?
Wat bel je voor een telefoongebruiker?
Hangt allemaal af van je persoonlijk keuze.

Zelf invullen op verschillende sites.

Hier een paar voorbeelden:

http://www.internetvergelijken.com/internetten-en-bellen/?campaignid=googleadwords&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=internet-en-bellen&gclid=CJaL5c-G8qkCFQiGDgodhjYiYg

http://www.bellen.com/internet-bellen/belwijzer/

http://www.totaalwijzer.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierzo hebben wij Ziggo in verband met de kwaliteit/ prijsbalans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf XMS glasvezel 50mb,digitale tv en telefoon (vaste no's gratis) zeer tevreden en bijna nooit storing !
Slechte ervaring met Orange/Ziggo gehad : veel storingen en slechte verbinding en slechtbereikbare en dure helpdesk !
Dit alles is niet het geval bij XMS en ze hebben een goede helpdesk,heel veel digitale zenders en je krijgt analoog tv signaal erbij !
Ook XS4all is goed maar niet zo goedkoop maar wat ik wil is stabiele verbinding en niet steeds storingen !
KPN timmert in mijn dorp aan de weg om klanten binnen te halen maar deze zijn duur en weinig uitgebreid bij'n verbinding van nauwelijks 20mb
Succes!

Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is verstandig om alles apart te nemen.
Wij hebben internet van 12move(helpt je op weg) voor €7,50 per maand
TV van digitenne voor € 9,00/maand
Telefoon KPNbelbasis voor € 11,- per maand (om gebeld te kunnen worden en voor het Internetlijntje)
Voipbuster via SIP om te bellen( soort prepaid, kost € 20,- per jaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste en tegelijkertijd het goedkoopste is een combinatie die lastig is. Via een adsl lijn kan je internet telefoon en digitale tv het goedkoopst krijgen. Echter de upload is dan zo minimaal voor bijvoorbeeld de tv dat het beeld in vergelijking met kabel of glasvezel niet als het beste kan worden genoemd. Je zal in je verzorgingsgebied eens een postcode check moeten doen om te kijken wie er actief is. Bijvoorbeeld Upc, Ziggo, Kpn met glasvezel en daar een keuze moeten maken. Ook is van belang of er uberhaupt al glasvezel is en of de kabelboeren er wel actief zijn. In dun bevolkte gebieden is soms alleen adsl de enigste oplossing.