Waar kan ik beter naartoe gaan klantenservice van hp of paradigit?

hallo,

ik heb een hp pavillion dv6 gekocht bij paradigit

hij loopt vaak vast en start op nieuw op

dan geeft hij de melding ''windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld''

dus wil ik er terug mee ik heb 2 jaar garantie

waar kan ik beter aankloppen

de hp service? ik heb er slechte ervaringen over gehoort

of naar de paradigit?

mvg,

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt de computer gekocht bij Paradigit. Dus dat is jouw aanspreekpunt. Zij hebben een goede service FRank

Dat hangt een beetje van het filiaal af. Tot voor een jaar of 2 terug, werd je aan de servicebalie direct geholpen, en meestal werd het probleem opgelost. Hoe nu de policy van Paradigit is, is onduidelijk. De ene keer krijg je te horen dat alles naar het hoofdkantoor wordt gestuurd, de andere keer wordt verteld, dat als er tijd is, ze best even willen kijken wat er aan de hand is. Overleg met de winkel waar je 'm hebt gekocht. Vooral als je slechte ervaringen hebt met hp, en al bijna zeker bent dat je in dat geval je computer een tijd kwijt bent, kun je beter eerst polsen of ze je in de winkel willen helpen. Vooral als blijkt dat het geen hardware-fout is. En daar lijkt je probleem niet op. Veel succes!

Altijd eerst terug naar waar je hem gekocht hebt. Die winkelier moet een deugdelijk product leveren, en indien nodig , moet je hem in de gelegenheid stellen een ondeugdelijk product te herstellen of te vervangen.

De servicedesk van Paradigit in Utrecht is prima, dus ik zou er eerst mee terug naar Paradigit gaan, daar heb je 'm tenslotte ook gekocht. Stuur ze anders eerst een mailtje met je probleem;

Bronnen:
https://www.paradigit.nl/Paradigit/site/se...

Altijd eerst naar de plaats van aankoop, als je daar tegen problemen aanloopt (niet alle bedrijven zijn even makkelijk, sommige vrijwel onmogelijk in de omgang) kun je altijd nog contact opnemen met de fabrikant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100