Waarom valt mijn sims 3 opeens uit? zie uitleg

Ik speel sims 3 met alle uitbreidingen. mijn laatste uitbreiding is generaties. ik speel het spel en uit het niets gaat ie naar bureaublad en dan weer terug naar het spel, en toen startte m'n pc opnieuw op. heb gescand, stof uit pc gezogen. maar nu valt ie weer naar bureaublad dus heb ik mijn spel opgeslagen. hoe kan dit? ik speel het al heel lang zonder problemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zou het kunnen dat je computer te vol zit? Ik heb namelijk iets soortgelijks gehad en bij mij had ik niet genoeg geheugen meer. Zo'n groot spel vreet geheugen.