hoe heet dit spelletje met een soort vaag skelet?

Het was een soort skelet ( geloof ik ) in een stad, heel raar was t . En dan kon je op verschillende gebouwen klimmen. En duiven voeren op t dak van t gebouw. Ook liep die op straat en stond er zo'n clown van die ballonen te blazen en er dieren van te make. In t begin zag je een filmpje en zei die: buenos dias

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Is het misschien heel toevallig Grim Fandango? Daar was je een skelet, alleen dit spel is al wel uit 1998. In de bron heb ik een filmpje ervan gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel toevallig is die t wel ja haha!! Thanks :D