Krijg je zeker een proefmonster opgestuurd wanneer je iets besteld via de site Lekker in het Leven?

Via de website kun je een account aanmaken en kun je regelmatig proefmonsters opgestuurd krijgen, beweren ze. Is er iemand die daadwerkelijk proefmonsters heeft ontvangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, ze sturen het wel op, bij mij duurde het alleen ook belachelijk lang, 3-4 weken... als het nog veel langer doet zou ik er even achteraan mailen ofzo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb verschillende malen tandpasta van Oral B en shampoo ontvangen. Ze zijn de laatste tijd wel snel door hun voorraad heen.