wat is een goede laptop van niet hoger dan 300,-?

met max 100gb geheugen
geen Vista
wel windows xp / proffesional / windows 7
en voor games.
dank u

Toegevoegd na 4 minuten:
verbetering: minimaal 100 gb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
100GB geheugen is erg veel.. je bedoelt harddisk waarschijnlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet hoger dan 300,-... :o Ik denk dat de meeste laptops toch hoger zijn dan 300 euro!
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je er talloze; rond de 300 euro en met een goede beoordeling:
http://www.beslist.nl/products/computers/comp_laptopsnotebooks/?minimumprice=190&maximumprice=350&sortby=rating

Het beste antwoord

Als je een beetje slim bent koop je tweedehands
als voorbeeldje deze weet niet waar je woont maar je kan te kust en te keur vlakbij huis
tip een intel core kan je alle kanten mee op
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het maar Acer is. Acer is een hele stevige merk met goede kwaliteit, Als je er lang mee wilt omgaan zal ik maar Acer nemen. Andere merken gaan snel kapot, Dankzij hun heeft Microsoft zo'n slechte naam gekregen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merk zegt niet veel, onder de 300 lijkt een goede netbook me de beste keus, gezien de hardware van goedkopere laptops vaak ouderwets zijn vergeleken bij een nieuwe netbook . Ook geeft een netbook je veel meer waar voor je geld (goed prtable en lange accuduur)

Toegevoegd na 2 uur:
En zoals vermeld 2e hands, pas hierbij wel goed op en test de computer zorgvuldig voor aanschaf. Zorg dat er altijd een bon aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptops onder 600 zijn bij voorbaat niet geschikt voor zware games, dus vergeet dat maar. Nieuw met
XP vind je ook bijna niet. Je kan dan idd beter voor een 2e hands gaan. En acer is btw wel
Goedkoop
Maar van slechte kwaliteit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst raad ik aan om nog even door te sparen, maar als je echt niet kunt wachten een Dell of een HP. Deze bedrijven bevinden zich hoofdzakelijk op de zakelijke markt en bieden over het algemeen een beter kwaliteit vergelijken met de low-budget merken (Asus, Acer, eMachines).

Op de website van Dell kun je helemaal je laptop samenstellen naar je eigen budget.

Een andere optie is natuurlijk een zware laptop, maar dan tweedehands. Zo vind je voor 300 euro ook twee jaar oude Sony Vaio's en Apple MacBooks op marktplaats. Een expert aan zijn mouw trekken is dan natuulijk wel een aanrader om eventuele defecten uit te sluiten ;).