Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen tegen ongewenste spam van contactpersonen?

Ik gebruik Windows Live Hotmail en laatste tijd krijg ik wel heel veel spam binnen van contactpersonen. Berichtjes zonder titel of met onderwerpen zoals: Win nu!

Ik sta hier eigenlijk niet echt op te wachten. Is er, buiten het verwijderen/niet openen van de berichtjes, nog een oplossing om de spam tegen te gaan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
741

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mailtje terug sturen en zeggen dat hij/zij 'gehackt' is en eventjes het wachtwoord van zichzelf moet veranderen, dan is het opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook eens gehad. Een vriendin maakte me hierop attent. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en sindsdien heeft niemand er meer last van.

Andere antwoorden (2)

Persoon bellen en zeggen dat je er niet van gediend bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is goed mogelijk dat zj niet beseft dat ze spam verspreidt.
nee niet echt. je kunt de afzender blokkeren, en ze vragen n nieuw mailadres aan te maken, maar afhankelijk van hun internetgedrag zal zich dit probleem blijven voordoen. je kunt evt wel zelf n nieuw mailadres aanmaken met t verzoek aan je contacten om niet in de contactpersonenlijst te worden opgenomen. dat werkt maar is misschien niet erg praktisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding