Hoe doe je liedjes uit dezelfde album bij elkaar in itunes?

Deze vraag is eerder gesteld, maar ik snap de uitleg niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Selecteer alle liedjes die je bij elkaar wil hebben, klik met je rechtermuisknop op een liedje, info tonen en de albumnaam veranderen en dan op oké of opslaan klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan maar werkte niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je alles precies hetzelfde maakt behalve de naam? Dus ook jaartal en genre.
Waarschijnlijk zijn het meerdere artiesten? Als een verzamelalbum. Dat doe je als volgt:

- Selecteer alle nummers van het album in 1 keer in de iTunes lijst
- Rechtermuisknop -> eigenschappen
je krijgt een waarschuwing dat je meerdere dingen aanpast, druk op ja.
- Ga naar het tabblad opties
- zet de optie ‘Deel van verzameling’ op ja en druk op ok.
Kimath
12 jaar geleden
Zorg inderdaad dat je alle liedjes van het album hebt geselecteerd en klikt er dan met rechts op en kies voor Info tonen, zorg dan dat de Album naam e.d. hetzelfde is;