Hoe goed moet je zijn in php voor een bijbaan als beginnende php programmeur?

ik studeer bedrijfswiskunde en heb hier leren programmeren in JAVA en C.
Door zelfstudie heb ik geleerd te programmeren in PHP. Ik zou eigenlijk heel graag een bijbaantje willen als programmeur om mijn kennis en vooral ervaring te vergroten. Het te ontvangen salaris is hierbij niet eens van belang. Maar ik twijfel over hoe goed je moet zijn in PHP om aangenomen te worden.

Zelf heb ik (hobby)websites gebouwd met behulp van PHP. Verder heb ik kennis van html,css, javascript, jquery en sql. Verder kanik objectgeoriënteerd programmeren, bijvoorbeeld in Codeigniter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je ervaring hebt met verscheidene programmeertalen, dan zie je dat de taal waarin je programmeert niet zo belangrijk is. Waar het om gaat is het probleem / de taak te analyseren en in een programma om te zetten. Vroeger heb ik voor een aantal talen ieder een cursus van een week gevolgd. Als jjij een boek (of zo) doorneemt over PHP moet je het kunnen. Gewoon solliciteren. Succes ermee.