Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een game die ik gekocht heb bij bartsmit bij elke bartsmit in nederland terug brengen en vervangen of ruilen?

Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Software & DVD´s kunt u éénmalig ruilen binnen 30 dagen na ontvangst, mits de verzegeling/sealbag niet is verbroken. Eventueel is in dit geval geld terug ook mogelijk. Software waarbij gebruik wordt gemaakt van codes, kunnen wij niet terugnemen indien deze zijn geactiveerd of gedownload.


Dit kan bij alle bart smits in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn reactie bij Kaylee. Dit is nochtans het geen ze altijd bij het kopen van games zeggen bij de Bart Smit in mijn woonplaats...

Andere antwoorden (2)

Nee. Officieel gezien mag het alléén bij de winkel waar je het gekocht. Die winkel kan namelijk een Franchise zijn, waardoor een zelfstandige ondernemer opdraait voor het gezeur van een ander. De tweede winkel zal dan ook een product moeten retourneren (administratief gedoe)

Je kunt het natuurlijk altijd proberen... Je hebt altijd kans dat ze het gewoon accepteren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij moet het nog wel geseald zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding