Kan ik een game die ik gekocht heb bij bartsmit bij elke bartsmit in nederland terug brengen en vervangen of ruilen?

Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Software & DVD´s kunt u éénmalig ruilen binnen 30 dagen na ontvangst, mits de verzegeling/sealbag niet is verbroken. Eventueel is in dit geval geld terug ook mogelijk. Software waarbij gebruik wordt gemaakt van codes, kunnen wij niet terugnemen indien deze zijn geactiveerd of gedownload.

Dit kan bij alle bart smits in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn reactie bij Kaylee. Dit is nochtans het geen ze altijd bij het kopen van games zeggen bij de Bart Smit in mijn woonplaats...

Andere antwoorden (2)

Nee. Officieel gezien mag het alléén bij de winkel waar je het gekocht. Die winkel kan namelijk een Franchise zijn, waardoor een zelfstandige ondernemer opdraait voor het gezeur van een ander. De tweede winkel zal dan ook een product moeten retourneren (administratief gedoe)

Je kunt het natuurlijk altijd proberen... Je hebt altijd kans dat ze het gewoon accepteren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij moet het nog wel geseald zijn