Het merk Turtlebeach is een kwalitatief goed game headset merk maar vrij prijzig..tritton het ook goede headsets in het algemeen wat goedkoper maar ook goede kwaliteit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Sennheiser pc 130
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logitech G35!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt dit is een echte aanrader.
Wel een beetje duur 40/50 euro maar werk goed en is stevig. Ik gebruik hem zelf voor de PS3 en de pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 euro ? 100 ja
Razer is een goed merk voor game accessoires voor de pc, zoals gaming muizen, headsets en nog veel meer gaming accessoires.
Verder zijn er websites waar je goed kan bekijken of het een goede headset is, zoals kieskeurig.