ik kan google chrome niet meer installeren. Als ik dat doe zegt het: je hebt beheerdersrechten nodig om dit te installeren, maar hoe doe ik dit?

ik heb windows 7. Maar ik had google chrome maar ik kon hem niet meer openen op een of andere rare manier. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (4)

je moet als administrator uitvoeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke en hoe doe ik dat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was Chrome juist de browser die geen administrator rechten nodig had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...maar als hij erom vraagt zul je ze toch moeten hebben. ;) @Leentje: Om als Administrator uit te voeren kan je op de setup rechtsklikken en vervolgens op 'uitvoeren als administrator' klikken. Als je deze optie niet hebt, zul je even bij degene die ze wel heeft (waarschijnlijk je ouders?) moeten zijn. :)
rechtermuisknop ''uitvoeren als administrator'' of een nieuw gebruikersaccount aanmaken met adminrechten.

Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Accounts beheren

Het kan dus zijn dat je account is ingesteld op ''standaard gebruiker'' pas dit aan naar ''Administrator''. Als dit niet lukt moet je de beheerder van de computer even vragen of dat mag/kan of dus een ander account aanmaken.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het bestand dat je wilt installeren rechtermuisknop uitvoeren als administrator
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U heeft dus inderdaad een virus met de naam

"Checkdisk.exe"

Als dit virus zich nog maar niet al te diep in het register heeft genesteld. Het kan zowel - schrik niet - een virus,malware,trojan zijn. Als dit is verwijderd krijgt U ook deze "valse " melding niet meer. Want zoals al bij de reacties werd gesuggereerd..Chrome heeft helemaal geen administrator rechten nodig !

Groet:Zoekertje