ik kan google chrome niet meer installeren. Als ik dat doe zegt het: je hebt beheerdersrechten nodig om dit te installeren, maar hoe doe ik dit?

ik heb windows 7. Maar ik had google chrome maar ik kon hem niet meer openen op een of andere rare manier. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

je moet als administrator uitvoeren

rechtermuisknop ''uitvoeren als administrator'' of een nieuw gebruikersaccount aanmaken met adminrechten. Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Accounts beheren Het kan dus zijn dat je account is ingesteld op ''standaard gebruiker'' pas dit aan naar ''Administrator''. Als dit niet lukt moet je de beheerder van de computer even vragen of dat mag/kan of dus een ander account aanmaken. Succes ermee!

bij het bestand dat je wilt installeren rechtermuisknop uitvoeren als administrator

U heeft dus inderdaad een virus met de naam "Checkdisk.exe" Als dit virus zich nog maar niet al te diep in het register heeft genesteld. Het kan zowel - schrik niet - een virus,malware,trojan zijn. Als dit is verwijderd krijgt U ook deze "valse " melding niet meer. Want zoals al bij de reacties werd gesuggereerd..Chrome heeft helemaal geen administrator rechten nodig ! Groet:Zoekertje

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100