Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een makkelijk programma om iets te maken met foto's en tekst?

Ik wil graag een boek maken van mijn stage in het buitenland. Ik wil dan graag zelfgemaakte foto's op de achtergrond plaatsen en daar dan een dagverslagje bovenop. Ik heb al een aantal pogingen gedaan met microsoft publisher maar het werkt gewoon niet. Weet iemand nog een ander programma? Powerpoint werkt ook niet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Bij de hema kan dit heel mooi. En makkelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met word kan je een hele boel hoor! je kan in elk geval ook foto's op de achtergrond zetten (instellen), en dan een tekstvak invoegen/maken... bij de Hema, kan je dit misschien onder het bestellen invoegen (dat maken ze wel zo, dat het makkelijk en leuk is om te maken, als het goed is) er zijn trouwens wel veel (print) winkels waar je fotoboeken goed en mooi kunt maken, dus ff googlen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij "kruidvat" kun je deze online invoeren en dan ga je'm achteraf ophalen in de winkel in de burt,
dit is ook mogelijk bij Colruyt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik gewoon microsoft word.
HIerin kun je de mooiste albums en zelfs strip verhalen maken. IK heb dat laatst nog gedaan in een fotobewerking cursus in ons wijkcentrum.
Deze cursussen beginnen weer in September
Voor een cursus hierover ga je naar www.gratiscursus.be
HIer vind je alle word cursussen 2003, 2007, 2010
Groet,
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing