Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe je een gratis site maakt makkelijk en snel?

ik wil graag een site (bijv.) mijnsite.nl ik wil geen site (bijv.) bouwjesite.mijnsite.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Om een site online te plaatsen moet je betalen volgensmij. Maar een site maken is niet heel moeilijk kijk anders even op google of op youtube daar staan meestal de complete uitleg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je eerst een domein moeten kopen en dan een site ervoor programmeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon op blogger of een andere sitebouwer je site maken, je krijgt dan die bouwjesite.mijnsite.nl... Maar je kaan die site verkorten met een .tk domeinnaam, kijk maar bij de toegevoegde bron. Je krijgt dan: mijnsite.tk. Het is super makkelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij blogspot.com. Daar kun je gratis een eigen blog/site maken. Je kan een eigen lay-out, achtergrond dus instellen. Je kan er verhalen schrijven, foto's plaatsen. Filmpjes plaatsen. Een poll neerzetten, eigenijk alles.
Je hoeft alleen een account te maken en dan heb je als het ware een eigen site. > www.blogger.com Daar staat dan,
''Maak een blog, het is gratis!'' (Het is ook gratis, hier heb ik ook mijn site mee gemaakt,) En dan klik je gewoon op ''Aan de slag'' en daar vul je je gegevens in! :) Heel simpel, is het. Je kan ook zelf bepalen, hoe je site gaat heten.
Dan komt er dus te staan, (bijvoorbeeld;) www.hoemaakjejesite.blogspot.com en dat is dán jouw site ! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.webklik.nl heel makkelijk en snel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan is het www.mijnsite.webklik.nl
Gratis kan niet, maar bij webreus.nl krijg je voor 16 euro een nl- naam, emailadressn, bijv: info@mijnsite.nl, en de complete hosting. Geen bijkomende kosten! Webreus installeert dan wordpress of joomla en je kunt direct heel eenvoudig een site maken. Iedereen kan het!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een gratis site kan je nooit je eigen naam volledig kiezen. Dat kan alleen als je betaald voor een domeinnaam.

Hier kan je gratis en eenvoudig een website maken, maar dan staat er ook iets bij bvb: JOUWNAAM.come2me.nl

http://www.come2me.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op.
Meestal krijg je van je provider enige ruimte voor een beperkte website. Moet wel persoonlijk zijn en geen zakelijke.
ER zijn diverse programma's om een website te maken.
Deze zijn vaak te downloaden denk aan joomla . De professionele zal je moeten aanschaffen denk aan dreamweaver van adobe
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles hieronder klopt niet(bahalve .tk.). ik heb zelf een gratis domeinnaam http://www.co.cc en gratis host met full control http://www.000webhost.com. het ondersteund ook phpmyadmin en eigen mail bijv. info@jouwdomein.co.cc. Werkt allemaal erg goed!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding