Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik per ongeluk de toets Ctrl ingedrukt heb, dan verschijnen er andere leestekens dan wat ik intoets. Waarom heeft men dat zo gedaan?

Het zijn veelal leestekens die wel op het toetsenbord staan, alleen op een andere plaats. Drukt men op Shift en Alt, dan komt het weer goed. Toch vraag ik mij af wat het nut is van al dat gehussel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het zal zo zijn dat je dan van toetsenbord instelling wisselt; Dus een nederlands toetsenbord ipv een internationale indeling. Die dingen verschillen tegenwoordig om de toetsen 'handig' te plaatsen zodat je efficient kan typen met 10 vingers. Welke letters het meeste worden gebruikt is taal afhankelijk, en dus verandert de toetsenbord indeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op je bureaublad klikt en dan crtl+shift indrukt is dit verholpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing