Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je een filmpje die je via windows movie maker gemaakt heb op hyves zetten ZONDER hem eerst op youtube te zetten?

hoe kan je een filmpje die je via windows movie maker gemaakt heb op hyves zetten ZONDER hem eerst op youtube te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
564

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je hem eerst gewoon opslaan op je computer en dan bij foto's zetten zo kan iemand het ook zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het met moviemaker gemaakt.. en toen opgeslagen.. maar als ik hem dan bij mijn fotos wil zetten.. dan zie je dat filmpje niet meer staan.. en als ik gewoon bij me bestanden kijk staat die er wel.
dus het lijkt alsof je alleen maar fotos kan opslaan..
????
bedankt voor de reactie trouwens.
Sla als het filmpje is gemaakt op in de map Bibliotheken in de sub map Video's. Dit filmpje moet wel aan bepaalde eisen voldoen :

Video's uploaden. (Bron :Hyves)

We ondersteunen de volgende extensies: .mpg, .mpeg, .avi, .mov en .3gp. In principe dus alle standaard/beschikbare extensies waarin je video's maakt met je telefoon of digitale camera. Een nieuwe video toevoegen gaat als volgt:

1- Klik in de basis-menubalk op Foto's > Plaats nieuwe foto's (je kunt hier ook video's uploaden)

2- Selecteer het album waar je de video wilt plaatsen.

3- Je kunt video's een voor een uploaden via Bladeren of de upload-tool gebruiken.(Hier bladert U dan en vind het filmpje in de video submap in Bibliotheek)

4- Selecteer een video.

5- Klik op Verstuur.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding