Hoe kan ik op mijn laptop het accent ecu teken maken? Alvast dank voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is trouwens wel aigu, geen ecu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nagekeken op internet voor ik de vraag stelde en daar staat gewoon ecu.
Zo heb ik het als ik mij het goed herinner ook geleerd in een ver verleden. Misschien mag het het allebei.

Het beste antwoord

\Alt 130. Niet ecu maar aigu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op een mac: alt-e en dan alleen de e typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het teken of op de e zoals é è, dat is nl alt+0233 en alt+0232.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een uitgebreide lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de toetsenbordinstellingen, maar over het algemeen typ je eerst het enkele aanhalingsteken, gevolgd door de letter waar hij op moet, dus zo: é
bamibal