Waar kan ik een mini/kleinere roze laptop vinden voor niet te veel geld? +/- 300 euro?

Voor mijn toekomstige school heb ik een laptop nodig. Hij hoeft alleen Adobe Illustratur (en word enz) aan te kunnen! Het liefst wil ik hem roze of wit. Oke, het is nooit weggenomen als die wat sneller is... Voor mij is het belangrijk dat die klein en licht van gewicht is!

Ik heb thuis een moderne computer met alles er op en eraan en een oude laptop (Pentium celerom) waarvan het scherm uitvalt en de accu niet meer goed is. Deze laptop wat ik zoek is dus alleen voor mijn school niks meer niks minder! ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik zou kijken op marktplaats. Daar zitten vaak goede
notebooks op en ze zijn op zich erg goed koop. Een tweede optie is naar Media Markt gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe is zwaar en vraagt meestal meer Dan een Lichte processor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd op kieskeurig.Nl en tweakers. Net als ik opzoek ben naar electronica hier kan je goed op je eigen wensen en budget zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een roze sony vaio laptop, deze was ongeveer 350,- maar misschien zijn er goedkopere nu.
Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee!