Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een mini/kleinere roze laptop vinden voor niet te veel geld? +/- 300 euro?

Voor mijn toekomstige school heb ik een laptop nodig. Hij hoeft alleen Adobe Illustratur (en word enz) aan te kunnen! Het liefst wil ik hem roze of wit. Oke, het is nooit weggenomen als die wat sneller is... Voor mij is het belangrijk dat die klein en licht van gewicht is!

Ik heb thuis een moderne computer met alles er op en eraan en een oude laptop (Pentium celerom) waarvan het scherm uitvalt en de accu niet meer goed is. Deze laptop wat ik zoek is dus alleen voor mijn school niks meer niks minder! ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
776

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou kijken op marktplaats. Daar zitten vaak goede
notebooks op en ze zijn op zich erg goed koop. Een tweede optie is naar Media Markt gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe is zwaar en vraagt meestal meer Dan een Lichte processor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd op kieskeurig.Nl en tweakers. Net als ik opzoek ben naar electronica hier kan je goed op je eigen wensen en budget zoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een roze sony vaio laptop, deze was ongeveer 350,- maar misschien zijn er goedkopere nu.
Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding