Ik krijg op deze site punten terwijl ik niets heb gedaan! Hoe werkt dit?

Punten

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien door het inloggen? iedere keer als je inlogt krijg je een punt, maximaal 1 per dag. Als je elke dag inlogt heb je na 2 weken 14 punten.

Al doe je niks elke dag als je inlogt krijg je 1 punt. Maar kijk eens onder de helpknop kun je veel informatie lezen over hoe het verder werkt.

Je krijgt 25 punten als je een account aanmaakt en vervolgens elke keer als je inlogt een punt, zonder daar verder iets voor te doen. Toegevoegd na 38 seconden: Lees ook http://www.goeievraag.nl/help/punten

het kan bv als je hebt ingelogd of een account hebt aangemaakt

Als je eerder ergens een antwoord hebt gegeven en dit antwoord word door iemand aangemerkt als waardevol dan krijg je er ook een punt bij. Kiest de vraagsteller jouw antwoord als beste antwoord, dan krijg je er nog eens 10 punten bij. Zo kan je ook punten krijgen terwijl je zelf even niet actief bezig was met antwoorden. En zoals hierboven staat, elke dag dat je inlogt komt er ook een puntje bij.

1. als je inlogt krijg je 1 punt 2. misschien antwoord je op vragen, worden die als waardevol gemarkeerd, dan krijg je ook 1 punt erbij 3. als je soms vragen steld kunnen die als GV! worden bestempeld, +10 punten en nog meer redenen weet ik niet, ik weet ook niet of je vragen stelt en antwoord geeft, dus dit zijn maar een paar suggesties

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100