Ik krijg op deze site punten terwijl ik niets heb gedaan! Hoe werkt dit?

Punten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No, daar krijg je geen extra punten mee...

Antwoorden (6)

Misschien door het inloggen? iedere keer als je inlogt krijg je een punt, maximaal 1 per dag. Als je elke dag inlogt heb je na 2 weken 14 punten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site moet dan dagelijks een keer herladen worden. Zit nu ook op mijn iPod en daar staat GV ook 24/7 open.
Al doe je niks elke dag als je inlogt krijg je 1 punt. Maar kijk eens onder de helpknop kun je veel informatie lezen over hoe het verder werkt.
12 jaar geleden
Je krijgt 25 punten als je een account aanmaakt en vervolgens elke keer als je inlogt een punt, zonder daar verder iets voor te doen.

Toegevoegd na 38 seconden:
Lees ook

http://www.goeievraag.nl/help/punten
rose
12 jaar geleden
het kan bv als je hebt ingelogd of een account hebt aangemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je eerder ergens een antwoord hebt gegeven en dit antwoord word door iemand aangemerkt als waardevol dan krijg je er ook een punt bij.
Kiest de vraagsteller jouw antwoord als beste antwoord, dan krijg je er nog eens 10 punten bij.
Zo kan je ook punten krijgen terwijl je zelf even niet actief bezig was met antwoorden.
En zoals hierboven staat, elke dag dat je inlogt komt er ook een puntje bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. als je inlogt krijg je 1 punt
2. misschien antwoord je op vragen, worden die als waardevol gemarkeerd, dan krijg je ook 1 punt erbij
3. als je soms vragen steld kunnen die als GV! worden bestempeld, +10 punten

en nog meer redenen weet ik niet, ik weet ook niet of je vragen stelt en antwoord geeft, dus dit zijn maar een paar suggesties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, als je vraag als Goeie Vraag word bestempeld, krijg je er maar 1 punt bij