wat gebeurd er met mails die je verwijderd?

Waar blijven mailtjes die je verwijderd uit je recycle bin? zweven die in het oneindige? Worden ze vernietigd? Hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt ervan of ze beanwoord zijn of niet. Anders zweven ze inderdaad in het oneindige. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebeurt. Verwijdert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van een ander is niet toegestaan." => http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen

Antwoorden (1)

de linkjes naar het fysieke stukje op je HD worden verwijderd, dus de data staat er nog wel, maar volgens het programma wat die linkjes gebruikt (outlook bijv), bestaat het niet meer. Mocht je je schijf eens goed gaan herinrichten, wordt die data overschreven door andere data, dan is het pas écht (fysiek) weg.