Computerprobleem! Ik ben lerende voor psp. Nu heb ik een filter geprobeerd te openen. Dit lukte niet, dus zocht ik een programma erbij (psp). (...)

Nu wil de computer aldoor het bestand openen met psp en kan ik m niet meer gebruiken. Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

De zgn. extensie (bijv. .jpg, .gif, etc) van het bestand is nu permanent gekoppeld aan Paint Shop Pro. Die koppeling moet je ongedaan maken. Het hangt beetje af van besturingssysteem, maar als je rechtermuis klit op het bestand (snelmenu), dan staat daar openen met... Vervolgens kun je dan kiezen met welke (ander) programma je voortaan dit type bestand wilt openen. Toegevoegd na 11 minuten: Correctie typefouten: als je met rechtermuisknop klikt op het bestand, dan kies je in het snelmenu 'openen met...' . Let ook even op dat je evt. "aanvinkt" (onderaan in het venster van lijst met programma's): "dit type bestand voortaan altijd met dit programma openen." NB Deze instructie is voor Windows XP

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100