elke dag pinnen in winkel?

Ik heb een rabobank wereldpasje, en ik kan niks uit een pin automaat uitpinnen? er staat dan op: Saldo: 150 euro u kunt uitpinnen: 0,00

Maar als ik in een winkel iets groots betaal dan weigerd de pin automaat de betaling, en als ik iets kleins haal, bijv: kauwgompje dan accepteert de pin automaat het wel.

Hoeveel kan ik nou per dag pinnen in winkels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Als je jonger bent dan ik geloof 18, kunnen volgens mij je ouders aangeven wat en hoeveel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me vreemd sta je niet 150 in de min ?
of staat er niet 1,50
gebruik je de magneet strip nog of de chip
tegenwoordig is dat veranderd wellicht moet je even naar de bank voor een nieuwe pas ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik sta niet in de min
er stonmd echt 150 euro op
eerst stond er 350 op maar heb 200 opgemaakt en daarna kon ik geen dingen meer pinnen van 80 euro alleen maar kleine dingetjes zoals een geheuge kaart van 10 euro of een ijsje.. echt vreemd het is een nieuwe rabo bank wereld pas
2 weken oud.
Ik heb ook zo'n pasje en een"spaarrekening" en een "betaalrekening" op een pas. Ik kan pinnen wat er op de betaalrekening staat maar niet wat er op de spaarrekening staat, mis staat je geld op je spaarrekening?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een wereldpasje dus volgens mij moet je dan ook wel internetbankieren hebben, zo ja: log in op https://bankieren.rabobank.nl/klanten/ met behulp van je random reader; klik op het rekeningnummer van je betaalpasje; klik op "rekeningdetails"; klik onder 'Passen' je bankpasje aan en dáár kan je precies zien welke limieten dat pasje heeft. Als het niet voldoende is kan je een eenmalige verhoging van dat limiet aanvragen, je met je dan legitimeren of als je minderjarig bent dan moet één van je ouders/verzorgers mee.

Als je geen internetbankieren hebt kan je het beste eens binnenstappen bij de bank, zij weten precies of jij gebruik kan maken van (gratis) internetbankieren en welke limieten gelden voor jouw rekening. Daar kunnen wij verder weinig over zeggen tenzij je ons meer verteld over de soort rekening die je hebt.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via j bankrekening regelen dat er per dag een bepaald door jou bedrag afgeschreven mag worden.
Dit is voor je eigen beveiliging.
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je met een rabobankpas maar 1 keer per dag bij een gastbank mag pinnen en de rest alleen bij de rabobank zal je wel bekend zijn. Voor de rest zou ik toch met deze vraag even bij het loket van de Rabobank zelf even langsgaan, het kan best zijn dat hun een vergissing hebben gemaakt. Hebben je ouders deze pas voor je aangevraagd en zijn hun gemachtigde kan je ze eventueel eerst dit met ze bespreken en ze eventueel meenemen om je wensen kenbaar te maken.