Er staat geen datum op een pakje sigaretten, dus nee.
Denk alleen wel,dat als ze al jaren liggen ze erg droog zijn geworden en dus erg snel opbranden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat geen houdbaarheidsdatum op een pakje sigaretten. Wanneer ze te oud zijn worden ze erg droog.

Er staat wel een code op de zegel. Dit staat voor het jaar waarin ze geproduceerd zijn door een letter en een kwartaalnummer. Ik heb het geweten wat de codes betekenen maar nu weet ik het niet meer. Zal nog even zoeken. Hierdoor kunnen de sigaretten bedrijven ook zien wanneer iets oud is en het omruilen voor versere in de winkels. Zo kun je wel zien hoe oud je sigaretten zijn en daar van af laten hangen of je het nog wil proberen te roken. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het idee dat fabrikanten niet scheutig zijn met die informatie. Kan er nl geen bron bij vinden. Sorry.