Goede game laptop en voor school ?

Wie kent een goede game laptop en voor school niet te duur onder de 750€ en hij moet betere Specs hebben dan dit AMD athlon X2 dual Core processor 4 GB werkgeheugen Windows 7 home premium 320 GB HDD 1 GB VIDEOkaart Ati Radeon 3650 ..

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een MacBook is heel goed maar wel heel duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Game laptop??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (2)

bij de media markt zag ik een laptop met 2 terabyte.
dat is ongeveer 2000 GB.

Lijkt mij wel genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schifruimte heeft absoluut niks te maken met het vermogen van een computer. Vrager geeft ook aan dat hij in de richting van >320Gb zoekt.
Dan zou ik deze kopen voor 600 euro.

http://dixons.nl/artikel/7126428c963/Acer_Aspire_5742G-454G75MN_15%2C6%22_notebook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Acer? das pas rotzooi!!... ik heb nog nooit zulke slecht gebouwde laptops gezien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij draait wel goed hoor bij mij neef .. Weet niet wat voor Acer jij hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu de acer aspire 6530 G hele goede Specs maar hij zuigt