Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik mijn pay pal account?

Ik vind het niet fijn dat dit toegang heeft tot mijn rekening terwijl ik het niet wil gebruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben geen toegang tot je rekening. In ieder geval niet zonder dat iemand met het juiste emailadres en wachtwoord een aankoop doet. Maar goed als je het niet gebruikt is het wel zo handig om te verwijderen maar je moet denken of de indruk geven dat paypal zomaar bij je rekening kan.
Kimath
14 jaar geleden
je hebt toch echt zelf je rekening toegevoegd aan je account, dit kun je zo weer ontkoppelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Login op je paypal account en kies bovenin voor Profiel > rekening opheffen > doorgaan.

Als u beperkte rekeningtoegang heeft, is het niet mogelijk om uw rekening te sluiten. U dient dan eerst de toegang tot uw rekening te herstellen.

Probeer dan het volgende:

Om de toegang tot uw rekening te herstellen moet u de volgende stappen in het Klachtencentrum voltooien. Welke stap u moet volgen hangt af van het soort beperking.

Volg de stappen hieronder uw toegang te herstellen:
1.Log in op uw PayPal-rekening op http://www.paypal.nl.
2.Klik op de link Klachtencentrum bovenaan in de pagina Rekeningoverzicht.
3.Voltooi de stappen in de tabel Stappen voor verwijderen van beperkingen.

Als u alle stappen heeft voltooid, zullen we uw kwestie bekijken en een e-mail sturen met de beslissing. Voor informatie over de status van toegang tot uw rekening, klikt u op Klachtencentrum in de pagina Rekeningoverzicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 netjes antwoord Sam ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks, ik help en informeer mensen graag goed ;-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing