Ik krijg steeds een foutcode als ik AVG 2011 wil instaleren.De foutcode is"0xE001D27

Dit krijg ik dus steeds gratis versie wil instaleren.Wie kan mij helpen zodat ik AVG 2011 toch krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk maak je een tikfoutje, want het aantal karakters na de 0x is altijd 8 en niet 7.

Probeer eens: zoveel mogelijk uit te schakelen.
1. Start / (run) / msconfig / opstarten: alles uitschakelen en herstarten.
2. Start / (run) / services.msc: schakel alles uit wat niet nodig is en reboot. Dit vereist veel Googlen om te checken wat uit mag en wat niet.

Probeer eens: installeren in veilige modus.
1. PC uit
2. PC aan: F8 indrukken op juiste moment
3. Kies: veilige modus

Probeer eens: opnieuw downloaden.
1. Gooi je browsercache leeg, of probeer bijv. even de Arora Browser: http://code.google.com/p/arora/downloads/list (pak de exe).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet echt een antwoord op je vraag. Maar Windows essentials is ook gratis. En op dit moment een van de betere scanners. Succes verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er een oudere versie van AVG op je computer? Ga die dan eerst een grondig verwijderen met Revo Unistaller. Rechts onderaan vind je in de linkerkolom (onder 1.92) de gratis versie. Open Revo en markeer AVG, klik dan op de-installeren. Je hoeft de instellingen niet te veranderen. Klik telkens op "scannen", dan op "verwijderen" en daarna op volgende. Start je pc opnieuw op. Zet via Start > Configuratiescherm > Beveiligingscentrum je firewall uit en probeer opnieuw of je AVG kunt installeren:
http://free.avg.com/nl-nl/download-free-antivirus
Hopelijk lukt het dit keer wel.

Succes!
Pieter2011