Op Windows-computers kan een ß op diverse manieren gemaakt worden: door de alt-toets in te drukken en 0223 of 225 te typen of door Alt + Ctrl of Alt Gr in te drukken en de letter s te typen. Op de Mac kan dit met de option-toets en de letter s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol waarom krijg ik 2 minnetjes???
dit antwoord klopt helemaal!

Andere antwoorden (3)

Je bedoelt de "Ringel-s" denk ik: je kunt ook een dubbele s typen, dat is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry voor het minnetje maar dit vroeg hij niet. fout antwoord dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha! Wat een gezeur weer zeg! En dan ook nog sorry zeggen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn Mrboonen, dat jij je - motiveert, dat doen er niet veel.
Mijn antwoord vind ik wel waardevol (dat is de reden om te +sen of -nen), omdat het een andere mogelijkheid biedt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een indirect antwoord op de vraag. de dubbele s mag je inderdaad gebruiken voor een Ringel-S. Op typmachines was dit wel nodig, maar in Windows kan je wel een ringelS op een Nederlands toetsenbord krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat ik um lekker staan, want een indirect antwoord is ook een antwoord ;-))) En ach, hebben mijn innig geliefde minnaars ook wat te doen, toch?
Als je Alt+ 225 doet krijg je ß
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit had ik al geantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... en daarom óók een min Mrboonen????
Dit is een waardevol antwoord, hoewel een herhaling.
Dat komt, omdat jullie op hetzelfde moment aan het typen waren en jouw antwoord nèt effies eerder genoteerd werd....
Van mij een plus als tegengas Kathlyn.... hoewel ik dat hele min-plussysteem zo ....kinderachtig vind!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ik was aan het typen toen stond er nog geen antwoord. En ik weet zeker dat dit antwoord goed is! Komt vaker voor mrboonen dat mensen zelfde tijd bezig zijn. Het gaat er toch ook om dat vraagsteller het goede antwoord krijgt. Het is geen wedstrijdje wie het snelste typt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb jou geen min gegeven, wat een vooroordelen.. heb ik hier een min van gekregen van 1 van jullie 2 want dit zou echt belachelijk zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik min niet bij een goed antwoord. Ik antwoord alleen op jouw reactie en beweer niet dat jij mij een min heb gegeven. Daar ging ik ook niet van uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor Mrboonen, geen min van mij haaahahahahaha.... onbenullig vind ik dit.... Je antwoord is m.i. namelijk waardevol: ik heb je een + gegeven.
Was trouwens geen vooroordeel, was een vraag: zie de vraagtekens bij mijn reactie. En een uitleg waarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raar dat ik dan 2 minnetjes krijg bij een goed antwoord, maar ik geloof jullie dat ze niet van jullie komen daarom laten we de discussie hierbij stoppen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt de laatste tijd opvallend veel gemind bij goede antwoorden.... en ik heb ook bij andere vragen gelezen, dat vele GV-ers zich daaraan ergeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Wendy, het was mij ook al opgevallen. Er wordt ineens vreselijke gemind, zonder enig commentaar. Die persoon zit maar wat te klikken, voor de lol ofzo. Kids..., dat kan haast niet anders. Jammer hoor, verpest wel een beetje de sfeer hier, maar wij gaan stug door! Kennis delen, en kennis vermeerderen.. weeeee!!!! ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo is het Inkie :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GV-ers die structureel veel minnen worden in de gaten gehouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik een + waard Som ;-)
Alt Gr+s ;)