is in Need for speed World de serie 3 nissan gt-r goed bij achtervolgingen? of kan ik beter een gallardo of een r8 nemen?

want bijvoorbeeld de lotus elise is een van de beste serie 2 auto's, terwijl hij weinig zin heeft bij een achtervolging...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je goed kunt rijden is de r8 geschikt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat versta jij onder "goed rijden"?
ronron1212
12 jaar geleden
Dat je instaat bent een auto goed te beheersen en te bedienen in extreme situaties. Is iets anders dan gewoon auto rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoiets als alle rhino's die in 10 minuten op je af komen op heat lvl 5 ontwijken?

Andere antwoorden (1)

Ik zou een R8 pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom?