waarom krijg ik zwart beeld op mijn videos?

Ik ben nu even een tijdje bezig met commentaar op games te geven... deze neem ik op en publiceer ze vervolgens op youtube... wat mij opviel is dat mijn videos in sommige gedeeltes zwart worden.

Even extra info, ik speelde het spel amnesia, die ik opnam met fraps, vervolgens bewerkte ik de video met sony vegas pro, na het renderen komt er een scherpe video uit met op sommige delen van de video zwart beeld...
Voorbeeld zie hier: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L7DZtKxkCaE#t=970s

Wat kan ik hieraan doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
als ik overigens de video opnieuw render dan gaat hij weer op een andere gedeelte op zwart... met camtasia heb ik daar geen problemen mee... maar ja goed daar heb ik niets aan aangezien ik meer doe dan alleen een muziekje eronder plakken...

Toegevoegd na 26 minuten:
wat ik ook wel zal willen weten of dit nou aan fraps ligt aan de video editting software dat ik gebruik.. of ligt het misschien aan het spel zelf? Want met andere spellen heb ik dit probleem nog nooit gehad!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

ik veronderstel dat het iets met de frames per second te maken heeft in het spel zelf, aangezien ie het niet doet bij andere games... Heb je al geprobeerd met een andere framerate / detailinstellingen? , tenminste indien in-game beschikbaar. Zo kan het zijn dat 'ie bij de rendering de framerate van de video verkeerd opneemt, met als gevolg dat er zwart scherm komt...
Btw, amnesia is best wel freaky... bro :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok maar als ik op een andere videobewerker hem exporteert dan pakt hij hem wel. en amnesia heeft leuke jumpscares en tjah mensen houden nou eenmaal van leedvermaak :)