Hoe zet ik oude mailtjes van Gmail naar een nieuw Gmail adres over?

Ik heb een nieuw gmail account en wil graag mijn oude mailtjes op mijn nieuwe gmail account hebben, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

beiden instellen als imap in thunderbird en dan kopiëren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je kunt je oude mailtjes importeren naar je nieuwe adres.

1. Open hiervoor je nieuwe gmail-account.
2. Klink rechtsboven op het tandwiel.
3. Selecteer Instellingen.
4. Selecteer het tabblad Accounts en import.
5. Vul de gegevens in van je oude account en kies wat je wilt importeren.
7. Nadat je op Import starten hebt geklikt, kijk je opnieuw naar de instelling 'E-mail en contacten importeren' om te kijken of je import is gestart. Als je het bericht ziet dat je account nog een bevestiging nodig heeft, klik je op Doorgaan.
SimonV
9 jaar geleden
U kunt al uw berichten aanvinken en doorsturen naar uw nieuwe e-mail.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is wel een heel onhandige methode vergeleken met de boven beschrevene!