Nee, daarvoor heb je Blackberry internet nodig, en die kan je bij je abonnement aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft niet perse met een abbo. Kan ook met prepaid van vodafone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar, dat kan inderdaad ook.
Ja en nee. Je hoeft niet perse een abonnement te hebben, maar wel bb internet. Vodafone biedt bb internet aan icm met prepaid. Dan moet je 12,50 per maand tegoed hebben en dat wordt automatisch afgeschreven voor je bb internet. Dus gratis? Niet helemaal, want je btaald voor internet. Zonder abonnement? Ja, dat kan bij vodafone. Want als je geen tegoed meer hebt, wordt bb internet gewoon niet meer verlengd. Dus je zit nergens aan vast.