ik vind mijn software niet in men configuratiescherm op men hp laptop?

ik wil men toolbar verwijderen er wordt gezegt dat dat via configuratiescherm moet en dan software. maar men software vindt ik niet waar staat die ergens op hp laptop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is 'men Configuratiescherm' en men hp laptop?
Is dat speciaal voor mannen..???
Speciaal voor dummies?

Antwoorden (3)

Om bij je programma's te komen moet je kijken in je Configscherm bij "Programma"'s"(Programs and Features). Voor het verwijderen van je taskbar:

http://www.aviassin.com/taskbareliminator
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
da staat ook nergens er tussen
capthavoc
11 jaar geleden
welke windows versie heb je ?
Tot Windows Vista heette dit Software. Vanaf Vista heet het Programma's en Onderdelen - zo heet het ook op Windows 7. Beide kun je dus vinden onder Configuratiescherm.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder kun je Toolbars uitschakelen zonder ze écht te verwijderen van je PC, als je ze niet opent maken ze je pc ook niet langzamer.

Dit kun je doen in Internet Explorer door:
1. Menubalk te weergeven
2. Extra -> Invoegtoepassingen beheren
3. Toolbar uit te schakelen

In Chrome door:
1. Instellingen openen
2. Apps
3. Toolbar uitschakelen en eventueel verwijderen

In andere browsers als Firefox zal het ongeveer ook zo werken. Zoek naar Apps of Invoegtoepassingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ccleaner ruimt alles voor je op en deze is ook écht geniaal,nederlandse freeware:
http://www.geekuninstaller.com/