Hoe kan ik het programma Microsoft Security Essentials van mijn computer verwijderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar control panel.
druk da op software
en dan klik je 2 keer op het programma dat je wilt verwijderen.
dan klik je op ja....
even wachten
en klaar! succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je problemen met MSE?

Het beste antwoord

Het prettigst vind ik Revo Uninstaller.

Dat is een gratis programma wat je kunt downloaden om wat voor software dan ook te verwijderen van je systeem, en Revo doet dan meteen een scan om te zien of echt alles wel weg is. Revo haalt veel extra troep van je systeem af wat anders blijft staan.

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.bestedownloads.nl/download/revo_uninstaller.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een makkie! Probeer maar!

1. Klik op Start
2. Klik op 'Configuratiescherm'
3. Klik je op software
(Even laden...)
4. Zoek Microsoft Security Essentials op
5. Klik op verwijderen
of
5. Dubbeklik
6. Even de computer zijn gang laten gaan en je bent er van af.

Succes!