Wat kan in beter nemen: een netbook of een notebook

Ik gebruik hem voor
Internetten
Veel documenten
Muziek
iPod
En geheugen maakt me niet heel veel uit als die maar een beetje snel is

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb een netbook en een notebook, ik gebruik de netbook voor school. Ik persoonlijk vind die heel fijn voor word documenten en kleine bestandjes, ook werkt hij best wel snel. En hij is natuurlijk handig mee te nemen. Maar misschien is een notebook wel handiger als je echt vaak dingen moet opslaan en dat soort dingen.

Notebook nemen. Een netbook is eigenlijk alleen interessant als je deze vaak buitenshuis wilt gebruiken. Als dat niet het geval is heb je met een notebook meer waar voor je geld.

notebook ;) zo veel chiller.

Wij hebben sinds kort een netbook en ik moet zeggen: het is een verrekte handig dingetje. Hoewel hij niet zo krachtig is als een grote laptop, kun je er alle huis-, tuin- en keukendingen mee doen. Dus internetten, e-mailen, tekstverwerken, muziek luisteren en beheren gaat allemaal prima. Omdat hij kleiner is dan een gewone laptop, pak je hem gemakkelijk even mee op de bank (of de wc). Ook start hij snel op en gaat de accu veel langer mee dan die van onze laptop, minstens 6 uur tegenover 2 uur. En de prijs natuurlijk: voor 250 euro heb je er al een.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100