Hoe komt het dat men niet kan reageren op vrienden ea kanalen van YouTube? zie verdere uitleg

Je meldt je aan op YouTube, je wil iets schrijven op iemands kanaal maar je kan het niet posten. Er staat wel; schrijf reactie maar er is geen reactieknop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk; het lukt mij ook niet. Vreemd genoeg staat het niet vermeld bij de rubriek "Huidige siteproblemen" op de site van YT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ben dus niet de enige.

Het beste antwoord

YouTube schakelt soms bepaalde onderdelen uit. Soms kun je je niet op een ander kanaal abonneren of kun je een ander kanaal niet uitnodigen voor vriendschap. Deze uitschakelingen zijn tijdelijk en hebben te maken met onderhoudswerkzaamheden. Momenteel kun je inderdaad geen kanaalreakties posten maar dit zal ongetwijfeld zeer binnenkort weer kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor antwoord, ik dacht al dat het aan mij lag :s +1