Hoe kan ik Teamviewer verbergen?

Of een ander soortgelijk programma dat dit wel kan…

(Het gaat hier niet om hacks of grappen. Gewoon nodig bij een presentatie.)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan dacht ik allen apps verbergen als je gejailbreakt hebt maar je kan hem natuurlijk wel in een mapje verweg zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je geen idee wat Teamviewer is, want dat is een applicatie voor op de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Ja ,dat gaat het makkelijkste met My LockBox :

http://fspro.net/downloads.html

(niet de pro-versie,want die is betaald)

Nadat U dat op Uw pc heeft staan en d.m.v. een zelf verzonnen wachtwoord hebt beveiligd ,alles in kwijt,waarvan U vind,dat anderen het niet kunnen bekijken/gebruiken.
Als U dan in de Program Files "Teamviewer" opzoekt en het met de rechtermuisknop aanclickt..kunt U kiezen voor "Protect with my Lockbox"

Groet:Zoekertje