Kent iemand een site met allemaal getekende plaatjes over de middeleeuwen (steden en winkels)

graag ook van een middeleeuwse stad van boven enz.

Toegevoegd na 21 uur:
(Het is voor een game)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op schoolplaten.com staat er een aantal, waaronder van een stad.(tekeningen zijn verdeeld over 3 pagina's).
http://www.schoolplaten.com/kleurplaten-middeleeuwen-c134.html

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb nog 1 voor je gevonden:
http://members.chello.nl/~r.olijve1/middeleeuwen.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.tribalwars.nl kun je een dorpje beginnen in de middeleeuwen, het is een getekende browsergame, kun je misschien iets van afhalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen site, maar wel veel mooier, hier in breda hebben wij een stadsarchief, daar zitten ook historische kaarten/tekeningen/kunst etc van breda en de dorpen eromheen.. echt een schat aan analoge informatie die je niet op google kan vinden... zeker een aanrader om gewoon eens te kijken.