zo juist mijn muis weer in de laptop geplugd , maar werkt niet meer op geen van de 3 ingangen, ook mijn usb kabel van mijn fotocamera pakt hij niet.??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet hem uit, doe de kabels erin en start hem opnieuw op. Tenminste, dat werkt vaak bij mij als mijn PC de hardware via de USB niet herkent of pakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ik ga het proberen, ik zag zo juist bij het inpluggen van de muis wel het lampje onder de muis flikkeren, maar hij pakt hem niet totaal,en dat is op alle 3 de ingangen, hoop niet dat ze kapoet zijn? wilde mijn foto camera aansluiten misschien wat te hard gepusht, want die pakte die ook niet, hee alvast bedankt wat de uitkomst ook moge zijn....bye
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben benieuwd. Laat je het resultaat nog weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sure!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het werkt weer ....hey toppie ....thanx a million....en een fijne avond nog, bye peet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk! Nou weet je gelijk welke vraag je als meest waardevol moet beoordelen als je de vraag gaat sluiten! Haha ;-) Mooi dat het weer werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had ik al als eerste gedaan..... heppie nou de jackpot haha .....ok bedankt he....

Andere antwoorden (3)

Dan zijn waarschijnlijk de ingangen kapot.
Je zou even kunnen proberen te blazen :) Werkt bij mij vaak bij zo'n probleem....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opnieuw opgestart en het werkt weer...bedankt voor je tip grt peet
Als ik U was,zou ik een online hersteldienst van Microsoft dit probleem laten oplossen. Mocht Uw apparatuur dan nog niet nar behoren functioneren weet U dat het aan de hardware ligt ( in dit geval het usb-poortje)

http://support.microsoft.com/kb/817900/nl

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn de USB poorten niet per ongeluk afgezet in de bios?Althans daar zou ik het in eerste instantie dan gaan zoeken,als je dit zo leest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is al ok, bedankt