Hoe koop ik een wolf op wolfteam?

Mijn vriend en ik spelen al een tijdje wolfteam maar we weten niet hoe we de transformatie van standaard kunnen veranderen in een transformAtie naar een ijswolf bijvoorbeeld ik ben bereid ap te kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan niet je bent of een wolf of een man je kan niet veranderen misschien is jullie team gewoon vaak de mens je kan wel nieuwe wilden kopen maar daar vraagt softnyx ( maker van onder andere wolfteam) cash voor ( geld kan je via een wallie krijgen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soort kredietkaart die je moet herladen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je bij de Hema kopen van 5 10 en 20 dacht ik