Door een server/website te vinden die deze te downloaden aanbiedt. Vervolgens klik je op "downloaden". Hierna kun je kiezen voor "Opslaan als...". Je slaat het ergens op waar je het makkelijk terug kan vinden. Easy as pie! :)

Maar ik denk dat je meer bedoeld: 'Waar kan ik Windows XP gratis downloaden?".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen. Gratis downloaden is illegaal en kan problemen geven met updates etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet. Windows XP wordt verkocht op een CD/DVD of geintegreerd op de computer die gekocht wordt. Het is niet legaal te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vele online plaatsen om XP te downloaden Windows, maar geen van hen legaal zijn. Windows XP wordt niet gedistribueerd online, dus er is geen legitieme manier om Windows XP te downloaden, ook van Microsoft.
Ongeacht waar u het vindt, elke XP te downloaden die je tegenkomt online illegaal is. De enige juridische gang van zaken wanneer u een exemplaar van Windows XP is om daadwerkelijk koopt een nieuw exemplaar van Windows XP . Zo eenvoudig is dat.
fremar
12 jaar geleden
Maar het is wel illegaal te downloaden. probeer torrent websites bijvoorbeeld.