Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je internetontvangst op je telefoon aanzet maar geen data ontvangt kost het dan geld?dua dan is internet standby om eventueel e-mail te ontvangen

het gaat om de standby tijd als je geen mail ontvangt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De applicatie die je email checkt zal telkens even een "vraag" aan de emailserver op het internet stellen (is er al mail?). Die server zal antwoorden (nee, er is niks). Dit zal wat dataverkeer opleveren, maar veel zal het niet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord

Andere antwoorden (3)

Je betaalt een vast internet abonnement, of je veel of weinig gebruik maakt van deze dienst maakt niet uit.
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dus geen internetabonnement maar betaal alleen de data,ik wil eigenlijk weten of je dataverkeer hebt als je wel internet aanhebt maar niet gebruikt
jc54
12 jaar geleden
Ik denk dat het dan hetzelfde is als met inbellen. Dus dan betaal je per tijd dat je internet hebt geactiveerd, ook zonder data-overdracht.
dat hangt af van je abonnement of pre paid die je hebt. Als internet op je telefoon aanstaat zal er altijd wat data verkeer zijn, dat is ook nodig om periodiek je mail te checken. Dus ook dataverkeer als er geen nieuwe mail is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internet via wifi kost dus niets via de telefoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding