Bestaat deze app?

Is er een app in de appstore dat je daar muziek download (op die app) en dat het dan op je ipod touch komt te staan? Of dat je op die app die gedownloade muziek kan luisteren?

Het liefst gratis & mn ipod is niet gejailbraked

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Neen dat bestaat niet, gejailbreakt of niet, als je muziek in je officiele ipod muziek applicatie wilt zal je je ipod moeten verbinden met itunes op je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat er wel een dat ik muziek op die app download en ik de gedownloade muziek op die app kan luisteren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat wel, veel zelfs. Er zijn meerdere manieren. Wat je kan doen is een downloadmanager downloaden en naar bv. Mp3downloads.nl gaan. Download daar je liedje via die downloadmanager en die app zal het opslaan en je kan als je het wil beluisteren gewoon in de map downloads gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify
Dit kan met spotify. De muziek blijft in de app. Maar je kan wel alles beluisteren wat je wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit kan met spotify ( via de AppStore) of met grooveshark (via Cydia) voor allebei heb je een abonnement nodig van ongeveer 8 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify is heerlijk maar wel kleine maandelijkse betaling voor onbeperkt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Streamen. Geen downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook downloaden en offline luisteren.. Maar dan moet je iets meer per maand betalen.
Vroeger bestond dat: 4shared music. Dat was een gratis alternatief voor Spotify. De app is echter verwijdert uit de appstore.

Als je je iPod eventueel toch zou jailbreaken bestaat dit wel. Dit heet Mewseek. Hiermee kan je maximaal 10 liedjes naar je ipod bibliotheek verzenden. Daarna zal je eenmalig $10 moeten betalen voor een onbeperkt aantal liedjes.