Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan msn geluid uit?

Kan je bij instellingen van MSN geluiden uitzetten? Dus als iemand tegen je praat, of als er mensen online komen of als je een mail krijgt enzo?
Weet iemand dat?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja dat kan.
Als je bij Windows Live Messenger op de knop klikt naast je afbeelding waar je ook je status kan bepalen enzo, op "opties" klikt, kan je in het kader links op geluiden klikken.
Daar kan je alle geluidjes bepalen enzo.
Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik lees het net na en zie dat het heel raar Nederlands is.
Mijn excuses, mijn Nederlands is niet heel goed soms, haha.
Ik zal het even proberen wat duidelijker te zetten:
1. Meld je aan bij Windows Live Messenger.
2. Klik op de knop naast jouw afbeelding (waar je ook de status kan veranderen.
3. Klik op "Opties..."
4. Klik in het linkervlak op "Geluiden"
5. Stel de geluiden in. Je kan alle geluiden in 1 keer dempen (het vakje helemaal bovenaan) Of je kan alle geluiden apart behandelen door op het balkje te klikken.
Daar kan je ook de geluiden een ander geluidje geven enzo.

Ik hoop dat dit iets beter te begrijpen is ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jezelf op bezet zet dan hoor je ook geen geluiden. Ik stond bijvoorbeeld altijd op bezet en mijn vrienden die wisten wel dat ze me gewoon aan konden spreken. Als ik afwezig was dan zette ik mijn status uiteraard op afwezig. Toch geen last van het geluid dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een computer met Windows hebt kan heb je rechtsonder een geluiddingetje. Als je daar op drukt zie je ergens mixer staan en dan kan je MSN kiezen en geluid daarvan uitzetten.

Toegevoegd na 47 seconden:
(Niet dat ik het weet dat je op een mac op MSN kan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding