Hoe haal je een speurders advertentie uit de google zoekmachine?

De advertentie is inmiddels op speurders verwijderd, maar als ik op google mijn naam zoek, staat er de advertentie inclusief mijn 06-nummer prominent op google.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit krijg je niet weg. Het gevaar van zoekmachines..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google indexeert de websites niet elke minuut, soms moet je dus een week geduld hebben voordat Google de pagina niet meer vindt en dus ook verwijderd uit de zoekresultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als U meer controle wenst te krijgen over dit bekende fenomeen is de aanschaf van een goede (meestal betaalde) cookie manager de enige optie. Iets als Advanced Cookie Manager. Diverse browsers hebben de mogelijkheid,om gebruik te maken van een plug-in. Internet Explorer heeft een hele makkelijk . Vanaf I.E. 8 kunt U drukken op Ctrl+Shift+P óf op het tandwieltje rechtsboven in drukken en kiezen voor "Beveiliging" Dit wordt InPrivate navigatie genoemd. Hiermee verkleint U ,het volgen van Uw surfgedrag.

Groet:Zoekertje

http://www.hoemoetje.com/tag/cookies-verwijderen/