Hier staan een aantal winkels waar je dit kunt kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (4)

ik denk dat je op marktplaats wel iets kan vinden voor onder de 100 euro

Toegevoegd na 6 minuten:
hier heb ik ooit zelf iets gekocht
capthavoc
12 jaar geleden
Downloaden lijkt mij het goedkoopst ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar na een tijdje herkent je pc dat die nep is en dan krijg je de hele tijd waarschuwingen en een zwart scherm...
capthavoc
12 jaar geleden
Het scheelt je werkelijk veel kopzorgen door in elk geval je windows origineel te hebben
Besteed er liever toch wat geld aan echt het is gewoon de moeite en geld waard
met en beetje goed zoeken kun je echt wel goedkoop
maar pas op dat je precies weet wat je koopt
zonder sticker met legaal serie nummer loop je geheid vast
Bij Central Point staat deze versie voor Euro 69,30 te koop :

http://www.centralpoint.nl/besturingssystemen/microsoft/windows-7-home-premium-dvd-oem-64bit-nl-art-gfc-00598-num-342250/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog op school zit of iemand anders in je familie dan kun je dat vaak via een goedkopere manier aanschaffen. Instanties hiervoor zijn slim.nl. Maar dat ligt eraan of de school daarbij aangesloten is.

De oem versie zoals hierboven in een reactie te lezen is is ook erg goedkoop maar dit kan dus alleen maar bij de aanschaf van een nieuwe computer.