weet iemand nog een leuk rollenspel zoals the longest journey met zijn vervolg dreamfall achtig?

tegenwoordig zijn de meeste rollespellen echt met veel geweld en schieten. terwijl in de bovenstaande vooral je vindingrijkheid en door puzzels moet oplossen? en er zit een beetje van alles in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer 's Runescape.com, habbo.com, transformice.com...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Habbo is toch 1 of ander hotel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.
Kimath
12 jaar geleden
Dat lijkt toch niet op een spel waarbij je vindingrijkheid moet gebruiken om puzzels op te lossen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps... Maar Transformice is een soort puzzelspel. Je bent een muis en moet een parcour afleggen om kaas te halen terug naar je hol te brengen. Er is telkens een "Shaman" die voorwerpen klaarzet om zo je weg naar het kaasje te kunnen vinden.
The longest Journey is GEEN rollenspel maar een Point and Click Adventure, dat is een heel ander soort spel. Ik zou zoeken op Monkey Island, daar is niet zo heel lang geleden een nieuwe van uit gebracht in klein delen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog een leuke adventure games site gevonden:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad, deel 5, in een aantal episodes (ik dacht ook 5).
Van deel 1 en 2 is laatst een nieuwe versie met verbeterde graphics uitgebracht :)
Minecraft :)