Kun je Hotel Giant 2 minimaliseren ?

Kun je Hotel Giant 2 in een apart venster zetten
Zodat je ook nog andere dingen kunt doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een spel bedoeld wat je hele scherm in bezit neemt, kan je op je toetsenbord linksbeneden tussen ctrl en alt op een vlaggetje drukken.. Dan komt die startbalkje of hoe het dan ook heet als je met je rechtermuisknopje op dat balkje drukt en ( naar bureaublad ) drukt kan je andere dingen doen op je pc.. Wnnr je weer op je spel drukt gaat hij weer open en kan je spelen.. Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen vertellen..

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het pictogram van hotel giant 2, rechtermuisknop en vink 'start in venster' aan.