mijn geluid doet het ineens niet meer er staat inplaats van een luidsprekertje (rechts onder in dat balkje) een luidsprekertje met een kruis erdoor ;o

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk heb je je geluiden op "dempen" staan.

dat moet je gewoon even daar op klikken en dan kan je kiezen hoe hard je het geluid wil

Ik zag dit laatst op mijn werk, kijk even of de kabeltje in het juiste gaatje zit

in de meeste gevallen staat je geluid op "mute"... dit is engels voor het tijdelijk uitzetten van geluid. het kan ook zijn dat je even de goeie drivers moet installeren. dus even checken welke geluidskaart je in je computer hebt zitten en dan even op de website van dat merk even de drivers downloaden.. veel soundkaarten maken over het algemeen gebruik van realtek, dus je kan ook eens op die site kijken: http://www.realtek.com.tw/downloads/ echter raad ik je aan eerst even te kijken of je de drivers kan vinden van het merk zelf... als de fabrikant gebruik maakt van realtek dan krijg je vanzelf wel een doorschakel link of iets dergelijks.

Met je rechte muisknop op klikken. Kies: volumemixer openen. Klik vervolgens op de luidsprekerjes met kruis om ze weer aan te zetten. (Staat inderdaad op mute.)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100