Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb perongeluk op mijn PC een knopje ingetoetst (ergens lings) en toen werd de website waarop ik zat klein. wat kan ik doen?

Met klein bedoel ik dat alles zegmaar hetzelfde is maardan mini. En het gaat niet weg. Ik had het ook een keer met twitter. Maar toen werd alles juist weer groot.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
370

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ctrl + of ctrl en dan omhoog scrollen proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geen idee welke browser je gebruikt dus een redelijk stadaard antwoord. Kijk bij opties en dan zoomen oid, dan op 100% zetten of iets groter of kleiner als je dat liever hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien begrijp ik het wel verkeerd, maar bedoel je soms dat het scherm waar de website in zit kleiner is geworden?

In dat geval staat er aan de rechter bovenkant van je browser (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome enz.) naast het rode kruisje een kleine afbeelding van één of twee vierkantjes. Klik daar maar eens op.

p.s. als dat het probleem was, dan weet je nog minder van de computer dan mijn oma van 91.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn, die sneer aan het einde van je antwoord.
Als je er niet meer uit komt gebruik dan systeemherstel.
Wel een herstelpunt kiezen met een datum toen het probleem er nog niet was.

M.v.g. Sepke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een slechte oplossing... da's echt gewoon een pure paniekactie als je de instellingenknop niet kan vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding